BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er på udkig efter en dygtig Værkførerassistent - Administrativ Blæksprutte til en virksomhed i Viborg!
I virksomheden spiller du en central rolle i at opretholde struktur og effektivitet. Samtidig er din indsats med til at sikre kundetilfredshed og levere kvalitetsarbejde.
Ud over dine administrative færdigheder vil det være en fordel, hvis du har kendskab til maskiner eller landbrug, da dette vil bidrage til en mere effektiv løsning af opgaverne.
Kunne dette være noget for dig? Så send os dit CV i dag.
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-DVA-U241".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Arbejdsopgaver
- Kontakt til forskellige leverandører og kunder
- Bidrage til klargøring til fakturering.
- Udføre fakturering og sikre, at kunderne modtager korrekte opkrævninger.
- Kundepleje og salg af reservedele
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring som maskinadministrator eller tilsvarende rolle
- Erfaring med ordreoversigt
- Kendskab til faktureringer, ordrebekræftelse m.m.
- God kommunikationsevne
- Kendskab til sikkerhedsproceduer og standarder
Personlige kvalifikationer
- Evne til at trives i et administrativt struktureret arbejdsmiljø og prioritere opgaver effektivt.
- Evnen til at opfylde målsætninger og arbejde målrettet mod succes.
- Du er serviceorienteret og forstår vigtigheden af kundebetjening.
- Er en ideudvikler, der kan bidrage til optimering af arbejdsgange.
Særlige forhold
- Opstart i august eller september
- Løn efter kvalifikation
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-DVA-U241".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068191