Student Assistant til spændende HR-opgaver hos Premier Is: Bliv en nøglespiller i vores HR-team!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at kickstarte din karriere inden for HR og få hands-on erfaring i en virksomhed, hvor din indsats virkelig gør en forskel?

Hos Premier Is søger vi en engageret Student Assistant, der vil have mulighed for at udvikle sig fagligt og praktisk gennem en bred vifte af spændende HR-opgaver. Her får du ikke bare et studiejob – du får en chance for at blive en nøglespiller i vores HR-team og være med til at forme fremtidens HR-praksis hos en dynamisk og spændende virksomhed.

 

Om stillingen:

Som HR Student Assistant hos Premier Is vil du få en central rolle i vores HR-team og bidrage til både daglige driftsopgaver og ikke mindst større projekter. Dine primære arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Vedligeholdelse af medarbejderdata i HR-systemer.
  • Hjælpe med forberedelse og ajourføring af ansættelseskontrakter og andre juridiske dokumenter.
  • Besvare spørgsmål fra medarbejdere vedrørende tidsregistrering og ansættelsesforhold.
  • Bidrage til opdatering af HR-politikker og personalehåndbog.
  • Deltagelse i udvikling af HR-processer, som udarbejdelse af onboarding-materiale og koordinering af introforløb for nye medarbejdere.
  • Facilitering af vigtige forløb i HR-årshjulet, som rekruttering til højsæson, ferieplanlægning, medarbejder udviklingssamtaler mm.
  • Deltagelse i større HR-projekter, blandt andet implementering af tidsregistreringssystem i større dele af organisationen.
  • Deltagelse i udarbejdelse og gennemførelse af årlig trivselsmåling.

 

Din profil:

Vi søger en engageret og struktureret studerende, der har en stærk interesse for det administrative arbejde inden for HR samt et stort ønske om også at prøve kræfter med større HR-projekter. Du trives med at arbejde med processer og medarbejderdata, og du motiveres af at være en del af et team, hvor du får mulighed for at få indflydelse og ansvar.

 

Vi tilbyder:

Hos Premier Is får du muligheden for at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor der er plads til læring og udvikling. Du vil få en bred erfaring inden for HR og have mulighed for at sætte dit præg på arbejdsopgaverne. Du vil få en grundig oplæring og masser af sparring i jobbet.

Vi tilbyder fleksible arbejdstider, så du kan kombinere jobbet med dit studie. Ca. 15 timer i ugen.

Arbejdssted er på vores kontor i Aarhus, Gunnar Clausens Vej 34, 8680 Viby J.

Løn kr. 140 pr. time (heraf 9% i fritvalgsopsparing) + pension og sundhedsforsikring.

 

Ansøgning:

Lyder dette som noget for dig? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen kan du ringe til Gitte Niebuhr, HR Business Partner, på tlf. 29419199.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TALENTO ApS, Høsterkøb Byvej, 2970 Hørsholm

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101084

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet