Start dit sabbatår med en alsidig og selvstændig rolle som piccoline/piccolo hos vores voksende virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en selvstændig og positiv piccoline/piccolo. Har du et sabbatår eller lignende og ønsker at bruge det i en alsidig stilling, så er dette måske jobbet for dig. 

 

Vi søger en piccoline/piccolo, som kan få vores kontor til at fungere optimalt. Du får en varieret dagligdag, der veksler mellem faste daglige rutiner og ad hoc-opgaver. Du vil fungere bedst i jobbet, hvis du kan begå dig i et køkken, da du kommer til at stå for den daglige frokost. 

 

Hvad tilbyder vi? 

Vi tilbyder et job med høj grad af selvstændighed og frihed under ansvar. 

Dine arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af: 

  • Ansvarlig for frokost (indkøb, tilberedning, klargøring og oprydning)
  • Holde kontor og køkken rent og pænt
  • Opdækning og afrydning i forbindelse med mødeaktiviteter 
  • Ugentlig rengøring af vores kontor (støve af, støvsuge, gulvvask, toiletter m.v.) 
  • Bestilling af varer
  • Opfyldning af drikkevarer i køleskab 
  • Opfyldning af kontorartikler
  • Bage en kage, skabe nye rutiner og andre proaktive initiativer, når tiden er til det 
  • Diverse ad hoc-opgaver (både administrative og af praktisk karakter)

 

Om dig:

  • Du er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt. 
  • Du har et godt humør, er udadvendt og bidrager med positiv energi
  • Du har lyst til at indgå i fællesskabet på kontoret
  • Du tager ejerskab for dine opgaver
  • Du er initiativrig
  • Du er serviceminded og imødekommende
  • Du trives med forskellige typer opgaver, både administrative og praktiske

Du er en positiv, smilende og udadvendt person, som har lyst til at indgå i fællesskabet på kontoret med os andre. Det er et plus, hvis du også har lyst til at være en del af vores festudvalg, som løbende arrangerer forskellige typer af sociale aktiviteter for kontoret.

 

Om os:

Vi er en ung virksomhed i vækst, der udfører alle typer opgaver forbundet med den faste drift af en virksomheds økonomiafdeling. Vi er på nuværende tidspunkt 15 medarbejdere og holder til i Viby med nem adgang til bus og parkering. Vi vægter vores medarbejderes trivsel højt og tilbyder et godt, socialt og uformelt arbejdsmiljø med søde kollegaer. 

 

Det praktiske: 

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Det ideelle opstartstidspunkt er d. 16. december 2024.   

 

Ansøgning og CV sendes til apply@merito.dk senest fredag d. 11. oktober. Hvis du gerne vil vide mere om os eller om stillingen, er du velkommen til at skrive til os på apply@merito.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MERITO P/S, Skanderborgvej, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6121957

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet