Ressourcekoordinator til e-Teamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i dagvagt

 

Kandidatens profil:

Vi søger en ressourcekoordinator, som skal være med til at forme og opskalerer e-Teamet i Aarhus Kommune. Der vil i den første periode hvor vi opskalerer til fuldt team, være et behov for at man også kan se ind i andre opgaver bl.a. at varetage virtuelle besøg. Ud over vagtplanlægning og ressourcekoordinering, vil en ressourcekoordinator i e-Teamet også have andre opgaver som, koordinering af opsætning/nedtagning af tablets hos borgerne, oprettelse af borgere i VitaComm (systemet brugt til virtuelle besøg), samarbejde med ressourcekoordinatorer i de udekørende teams, koordinerende opgaver ifm den kommende centrale nødkaldsbesvarelse og understøtte introduktion af medarbejdere til e-Teamet. 

 

Faglige kompetencer:

  • Gerne med sygeplejerske baggrund
  • Velfunderet i vagtplanlægning og ressourcekoordinering
  • Godt kendskab til CURA og Curaplan er en fordel
  • Kendskab til MSO og Aarhus kommune
  • Generelt It-flair 

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du er struktureret og god til at bevare overblikket
  • Du er løsningsorienteret og har et godt blik for økonomi
  • Du har et godt humør og kan indgå i samarbejde med mange mennesker på tværs af organisationen

 

Derfor skal du vælge os:

Aarhus Kommune er dedikeret til at skabe en moderne og effektiv ældrepleje, der imødekommer borgernes behov på en innovativ måde. Som medarbejder i e-Teamet vil du være en central aktør i denne visionære indsats. Vi tilbyder ikke blot et job, men en mulighed for at være en del af en bevægelse mod fremtidens ældrepleje, hvor virtuelle besøg og digitalisering skaber en mere tilgængelig og effektiv service for vores borgere.

Ved at vælge os får du ikke kun en spændende arbejdsplads, men også en chance for personlig og faglig udvikling i et dynamisk miljø. Vi værdsætter og støtter vores medarbejderes vækst og er dedikerede til at give dig de nødvendige redskaber til at lykkes i din rolle.

Desuden vil du blive en del af et engageret team, der brænder for at gøre en positiv forskel i samfundet. Vi arbejder sammen mod fælles mål og værdsætter samarbejde, åbenhed og respekt for hinanden.

Ved at vælge Aarhus Kommune som din arbejdsgiver får du ikke blot et job, men en mulighed for at være med til at forme fremtiden for ældrepleje og digitale tjenester i vores samfund. Vi ser frem til at byde dig velkommen til vores team og sammen skabe en bedre fremtid for vores borgere.

 

Om afdelingen:

I Aarhus Kommune er vi i fuld gang med at modernisere og fremtidssikre ældreplejen, og den måde vi leverer ydelser til borgerne på. Som en vigtig del af dette har vi etableret e-Teamet, der skal fungere som centrum for en række forskellige tilbud til borgerne. I første omgang leveres der virtuelle besøg fra e-Teamet, hvor borgerne modtager hjælp og støtte over en udlånt tablet i stedet for at få hjælpen fra en medarbejder, der kommer fysisk i hjemmet. e-Teamet er bemandet med sundhedsfaglige medarbejdere, primært social- og sundhedshjælpere og assistenter samt sygeplejersker, som har adgang til EOJ, Cura. e-Teamet dækker hele Aarhus Kommune, og målgruppen for e-Teamets ydelser er borgere tilknyttet både Pleje & Rehabilitering og Sundhed & Forebyggelse. e-Teamet kommer også til at huse Aarhus Kommunes nye centrale nødkaldsbesvarelse 

 

 

Løn og ansættelsesvilkår: 

Stillingen ønskes tiltrådt den 1. Maj 2024.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Hvis du vil vide mere: 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder Peter Graabæk på 41 85 66 77og/eller pegr@aarhus.dk.

 

Ansøgning: 

Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning. 

 

Ansøgningsfristen er den 21.03.2024.

Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 22.03.2024. 

 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen. (obligatorisk afsnit)

  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Grøndalsvej 2, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009928

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet