Logistikkoordinator til Viby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du tidligere erfaring fra lagerbranchen, arbejder du struktureret og trives du godt i at have en ansvarlig rolle, hvoraf du har det store overblik? Så er dette job for dig!

 

Jobbet:

Vi søger i øjeblikket en koordinator til et lager i Viby, hvor arbejdet vil bestå af planlægning af varemodtagelse, pakning, tryk, forsendelse mv. samtidig med at du skal lede lagerets medarbejder. I arbejdet skal du også kunne sikre overholdelsen af kvalitet- og servicemål. Desuden vil du indgå i lagerets produktionsteam. Det er derfor vigtigt at du kan bevare et godt overblik og have fokus på at bevare en høj kundetilfredshed i samarbejdet med det øvrige team.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, med opstart hurtigst muligt og er med ansættelse til sommeren 2024.

 

Om virksomheden:
Vores kunde er kendetegnet ved, at der ligges vægt på et højt engagement fra alle deres medarbejdere, så man er indstillet på at løfte i flok, når behovet opstår. Det er en virksomhed med et godt renommé og en arbejdsplads, hvor du kan se frem til en god og social arbejdsplads.

Virksomheden som du bliver en del af, er kendetegnet ved at være uformelt samt præget af god stemning. Du bliver en del af en travl hverdag, og det er derfor altafgørende, at du kan arbejde selvstændigt og tage et stort medansvar på arbejdspladsen. Du bliver en del af et socialt team, hvor positivt humør og sjov omgangstone er centralt. Du kan se frem til nogle aktive arbejdsdage med en masse afveksling med spændende arbejdsopgaver.

Kvalitet og et stort overblik er et centralt omdrejningspunkt i arbejdet, og du spiller derfor en afgørende rolle i at bevare dette.


Om dig:

Vi ser gerne, at du er mødestabil, proaktiv og imødekommende. Du skal sætte en ære i at have sans for detaljen og bruge din tidligere erfaring på at bevare et høj niveu blandt dit team og kollegaerer. Det er derfor altafgørende at du har et godt overblik og er løsningsorienteret.

Desuden er det et krav, at du:

  • Har flere års erfaring med lagerbranchen
  • Har forretningsforståelse
  • Kan bevare et godt overblik
  • Arbejder struktureret
  • Har kendskab til lagerprocesser

Dertil er det et krav at du kan bevare hovedet koldt i en travl dagligdag.

Erfaring fra tidligere koordinator-, afdelingsleder eller lignende rolle er en fordel, men ikke et krav.

 

Det praktiske

Dine arbejdsdage er mandag til fredag og arbejdstiderne er kl. 08.00 til 16.00.

Stillingen er en fuldtidsstilling med opstart er hurtigst muligt og indtil sommeren 2024. Du bedes derfor sende os din ansøgning snarest mulig, da vi holder samtaler løbende.

Lønnen er efter kvalifikationer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923214

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet