BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet:
Vil du være med til at sikre at medarbejderne i ældreplejen i Aarhus Kommune får den rette løn til rette tid?
Administrationen i Sundhed og Omsorg i Aarhus Kommune skal sikre at medarbejdere og ledere/forstandere understøttes ifht de administrative opgaver.
Flere af vores kollegaer går på pension og vi har derfor brug for dig. Din primære arbejdsopgave vil være løn- og personaleadministration, hvor du får en understøttende og vejledende rolle ifl. ledere/forstandere og ressourcekoordinatorer/vagtplanlæggere ifm. overenskomster, arbejdstidsregler, barselsaftaler, ferieaftale, vagtplan mm.
Derudover skal du være åben for andre administrative opgaver, da vi har mange forskellige opgaver vi skal løse.
Herudover vil der være følgende opgaver:
- Rådgivning om løn- og ansættelsesforhold. Sagsbehandling ifm. personalesager.
- Udfærdigelse af ansættelsesbreve, skrivelser vedr. diverse stillingsændringer.
- Udmøntning af overenskomstændringer, forhåndsaftaler og resultatlønsaftaler.
- Administration ifb. stillingsopslag i systemet Emply
- Oprettelse og vedligeholdelse i Brugeradministrationssystemet.
- Opfølgning ifb. sygedagpengesager
- Berigelse, oprettelser og vedligeholdelse af ansættelser i KMD Opus Rollebaseret indgang.
Vi forventer at du:
- Har en kontoruddannelse, gerne med kommunomuddannelse, adm. professionsbachelor eller anden relevant uddannelse.
- Har erfaring med lønadministration og kendskab til overenskomster inden for det kommunale område.
- Har konkret og indgående kendskab til KMD Rollebaseret indgang og KMD opus vagtplan også gerne Silkeborg Data da vi overgår dertil januar 2025.
- Er omstillingsparat og har en positiv indstilling til forandringer, da det er en del af vores hverdag.
- Er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til opgaverne.
- Kan lide at følge en opgave fra start til slut
- Bevarer overblikket – også når det går stærkt.
- Er serviceminded, selvstændig, fleksibel og kommunikerer anerkendende.
- Har lyst til nye opgaver
Derfor skal du vælge os:
Pr. 1/1-24 er administrationerne i Sundhed og Omsorg samlet i forvaltningen Økonomi og Borgervelfærd.
Vi er fortsat 3 administrative afdelinger som dækker hvert vores område. Vi søger en lønkonsulent til områderne, Ældre og Omsorg og Sundhed og forebyggelse.
Begge afdelinger er dejlige arbejdspladser, hvor der er plads til forskellighed og hvor arbejdsglæde er prioriteret.
Plejehjemsadministrationen (Ældre og Omsorg):
Du bliver en del af en erfaren gruppe af løn og personalekonsulenter på 16 kollegaer, som selvfølgelig hjælper dig i gang i jobbet.
Vi har fysisk arbejdsplads på Folkehuset Viby, Kongsgårdsvej i Viby. Der er også mulighed for hjemmearbejde.
Administrationen for plejehjem er en administration med i alt 27 medarbejdere. Vi løser alle administrative opgaver for plejehjemmene i hele Aarhus Kommune. Opgaverne er blandt andet løn og personale, fakturahåndtering, økonomiopfølgning, indkøb, diverse opgaver og administrativ understøttelse af forvaltningschef og plejehjemschefer.
Administrationen i Sundhed og Forebyggelse:
Administrationen i Sundhed og Forebyggelse er en mindre enhed med otte medarbejdere i alt. Vi løser en række administrative opgaver for den nye Sundhed og Forebyggelsesforvaltning. Opgaverne er blandt andet løn og personale, fakturahåndtering, økonomiopfølgning, indkøb og lign. Du bliver en del af en erfaren gruppe af løn og personalekonsulenter på fire medarbejdere, som vil hjælpe dig godt i gang med jobbet.
Vi har hjemme i forvaltningshuset på Grøndalsvej nr. 2 i Viby, men der vil også være mulighed for hjemmearbejde.
Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt den 1. maj 2024
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.
Ugentligt timetal: 30 - 37 timer
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Jane Mortensen, leder af plejehjemsadministration på 2920 9515, jmor@aarhus.dk.
Jonas Mortensen, leder af sundhed og forebyggelsesadministrationen på 2134 5359, jonas@aarhus.dk
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 25. marts 2024
Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 23. april 2024
I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune:
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Kongsgårdsvej 6, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009441