Lageransvarlig medarbejder til Viby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at hylde styr på tingene? Hvad med en hel lager? 

Om virksomheden:
Virksomheden er en full-service forhandler af kvalitetsprodukter indenfor svejseteknologi og metalbearbejdning. Det vil sige at de har egen butik, og en serviceafdeling til reparation af udstyr.
Desuden sætter de stor ære i at rådgive og vidensdele til sine kunder og andre samarbejdspartnere.

Arbejdsopgaver
Som lageransvarlig er det dig som har styr på den daglige drift på lageret, og alt som det indebærer. Dine opgaver bliver blandt andet varemodtagelse, pluk fra lager automat, samt pakke og gøre klar til forsendelse. Dertil kommer at holde styr af lagerbeholdning og koordinering med indkøbsafdeling.

Du vil have kontakt ud til leverandører i Danmark og udlandet, f.eks. ved fejl på følgesedler, og skal koordinere med fragtselskaberne. Desuden er det dig som udfører den årlige lageroptælling, og den som holder orden på lageret, så det altid er pænt og organiseret.
En sjælden gang i mellem skal du hjælpe til andre steder i huset. Det kan f.eks. være at hjælpe til i butikken, eller med simple monteringsopgaver.

Om dig
Som person er du struktureret og kan arbejde selvstændig og målrettet. Du trives med en travl hverdag, og har nemt ved at multitaske dine opgaver. Du er god til IT og har erfaring med lagersystemer. Selvom du kommer til at arbejde meget selvstændigt, kan du godt lide at være en del af et team, og er med til at skabe en god stemning i huset. Du er fleksibel, og er klar til at give en hjælpende hånd i andre afdelinger efter behov.  Det er plus hvis du har erfaring med håndtering og forsendelse af farligt gods.

Kvalifikationer:

  • Erfaring som lageransvarlig eller lignende rolle
  • Gode IT-færdigheder og erfaring med at bruge lagersystemer
  • Truckcertifikat og erfaring med at køre truck på lager
  • Kan kommunikere med eksterne partnere på dansk og engelsk – især på skrift

En arbejdsplads med humor og højt til loftet
Du bliver en del af en god arbejdsplads med engagerede kollegaer, som glæder sig til at møde på arbejde hver dag. Virksomheden har en flad organisationsstruktur, så der er kort vej til øverste ledelse, og en høj grad af fleksibilitet. Virksomheden tilbyder flexordning, så du er med til at bestemme dine arbejdstider. Det er bare vigtigt at du er i huset kl. 15, når fragtmanden kommer og henter varerne.

Du får en god arbejdsplads med positivt arbejdsmiljø og konkurrencedygtig løn.

Stillingen er en ’Try & Hire’ stilling gennem Medarbejderne ApS, med henblik på fastansættelse. Opstart er hurtigst muligt, eller efter aftale.

Kontakt
Du er meget velkommen til at kontakte Heidi Gudrunardottir på mobil: 44 12 58 63, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

Medarbejderne er certificeret af VikarBranchen. Det betyder at vi som vikarbureau skal leve op til en række krav, og at vi som minimum følger den gældende overenskomst. Du er i gode hænder hos os.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Medarbejderne ApS, Toldboden, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947958

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet