BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vild med en uforudsigelig hverdag, med mulighed for en hjemmearbejdsdag ugentligt, og er du til søde kolleger? Så er du måske vores nye lægesekretær.
Vi søger en engageret, initiativrig og fagligt dygtig lægesekretær til fast stilling i Bevægeforstyrrelsesteamet i Neurologisk Klinik. Stillingen er på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse d. 1. august 2023 eller efter aftale. Lægesekretærelever, der er færdig med uddannelsen pr. 31. august 2023, opfordres også til at søge.
Vi kræver, at du er uddannet lægesekretær for at komme i betragtning til stillingen.
Dine kommende kolleger er engagerede, ansvarsfulde, positive og stabile. Vi er stolte af vores fag, og stiller krav til os selv og hinanden, og kan lide udfordringer samt værdsætter udvikling i et tæt tværfagligt samarbejde så hverdagen glider.
Neurologi er en dynamisk afdeling med flere subspecialer og derfor meget alsidige patientgrupper. Lægesekretærgruppen er normeret til 33 fuldtidsstillinger, som er fordelt på subspecialerne i Neurologisk Klinik, Neurofysiologisk Klinik, tre sengeafsnit og to akutte dagafsnit.
Som ansat i Bevægeforstyrrelsesteamet vil du få vekslende arbejdsopgaver, som udover planlægning af patientforløb og notatafskrivning indeholder dage, hvor man bemander receptionen sammen med en kollega, samt dækning af akuttelefonen med mere. Bevægeforstyrrelsesteamets patientgruppe er blandt andet parkinson- og dystonipatienter. Du kan læse mere om vores behandlinger her: www.auh.dk/afdelinger/neurologi/neurologisk-klinik/sygdomme-og-behandling/parkinson-dystoni/.
Udover ovenstående vil du også indgå i afdelingens ITDK-team med din nærmeste sekretærkollega. Her vil du blandt andet komme til at stå for oprettelse af brugere, servicering af div. IT-udstyr og vejledning af kolleger og nye medarbejdere ift. forskellige IT-systemer og nye tiltag. Vi sørger for oplæring i denne funktion.
Det er kendetegnende for Neurologisk Klinik, at man hjælper hinanden på tværs af subspecialerne, og er med til at se sine kollegers ressourcer og de muligheder, der byder sig. Dette gælder både mono- og tværfagligt. Vi er en afdeling, hvor sekretærernes indsats er meget værdsat, og vi tror på, at du også kan bidrage med noget helt særligt.
Vi forventer, at du
- er uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav)
- er serviceminded, kan arbejde kreativt, hurtigt og fleksibelt
- har lyst til at videreudvikle din faglighed
- har lyst til og flair for at arbejde med ny teknologi
- motiveres af udfordringer
- er i stand til at træffe egne beslutninger
- er målrettet, har gå-på-mod og tager initiativ og ansvar
- har egne meninger, som du formår at kommunikere konstruktivt
- sætter pris på et velfungerende tværfagligt samarbejde, hvor man har respekt for hinandens faglighed og kompetencer.
Vi tilbyder
- Fantastiske kolleger med godt humør - og som kender til vigtigheden af at passe godt på hinanden
- Spændende faglige udfordringer
- En rummelig organisation, hvor der er plads og lydhørhed for, at du kan sætte dit præg på den måde, vi gør tingene på
- Et rigtig godt samarbejde i afdelingen, både tvær- og monofagligt
- Mulighed for hjemmearbejde
- Egne ansvarsområder, blandt andet ITDK-rollen
- Patientkontakt og vekslende arbejdsopgaver
- Medindflydelse på og fleksibilitet i forhold til fordeling af arbejdsopgaver
Funktioner for lægesekretæren i vores klinik
- Booking/indkaldelse af udredninger såvel som behandlinger
- Administration og oprettelse af lægeprogrammer
- Receptionsfunktion
- Telefonbemanding
- Notatafskrivning og forløbsregistrering
- Indskanning
- Håndtering af forespørgsler med mere
Udover det daglige arbejde vil der efter endt oplæring være en senvagt i receptionen pr. måned til kl. 16.00, og 3-4 weekendvagter årligt (mulighed for at arbejde hjemmefra i weekender).
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Er du blevet nysgerrig og har lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte lægesekretær i bevægeforstyrrelsesteamet Louise Kiib på telefon 2388 6724 eller mail loukii@rm.dk, eller ledende lægesekretær Anette Bloch Maizza på telefon 7845 4245 eller mail: anetmull@rm.dk.
Ansøgningsfrist d. 18. juni 2023.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 25, 2023.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/laegesekretaer-og-itdker-til-bevaegeforstyrrelsesteamet-neurologisk-klinik-aarhus/deoxeq/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841513