BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne udvikle dig, have ansvar og kombinere din teoretiske viden med praktisk erfaring? Ser du samtidig en fremtid inden for økonomistyring, rapportering og digitale arbejdsgange? Så er du måske vores nye kollega.
Hvad tilbyder vi?
Hos os får du kendskab til de mange aspekter i en økonomiafdeling og en bred erfaring indenfor faget.
Arbejdsopgaverne vil bl.a. være inden for:
- Bogføring og registrering på uge-, måneds- eller kvartalsbasis
- Lønadministration
Du bliver en del af et ungt og dynamisk team, som har fokus på det økonomiske og finansielle aspekt af virksomhedsdrift. Vi tilbyder et skræddersyet forløb med en høj grad af selvstændighed og varierende arbejdsopgaver.
Alle vores medarbejdere får tilbudt fleksible arbejdstider, egen bærbar, frokostordning, pension og sundhedsforsikring.
Hvem søger vi?
Vi søger en Trainee eller Assistant, som brænder for at blive god til digital bogføring, lønadministration og den daglige drift af en virksomheds økonomiafdeling.
En af følgende uddannelser er et plus, men ikke et krav: Financial Controller, Finansbachelor eller cand.merc. Du kunne også være i gang med et HD forløb eller have lyst til at starte et. Vi forestiller os, at du har mellem 0-3 års erfaring.
I forhold til personlige egenskaber søger vi en kollega, der:
- Har et digitalt mindset
- Er interesseret i digitalisering og automatisering
- Er analytisk og detaljeorienteret og trives med struktur
- Kan lide at blive udfordret og prøve forskellige ansvarsområder
- Ønsker at udvikle sin faglighed og bestræber sig på at have øje for detaljen
- Kan arbejde med deadlines og bevare et godt overblik
- Ønsker at indgå i et ærligt og åbent team
- Har et hjælpsomt mindset og er serviceminded – både overfor kunder og kolleger
Om os:
Vi er en ung virksomhed i vækst, der udfører alle typer opgaver forbundet med den faste drift af en virksomheds økonomiafdeling. Vores kunder er små og mellemstore virksomheder fra forskellige brancher. Vi vægter vores medarbejderes trivsel højt og kan tilbyde et godt, socialt og uformelt arbejdsmiljø med søde kollegaer. P.t. er vi 14 medarbejdere og holder til i Viby med nem adgang til bus eller parkering.
Det praktiske:
Stillingen er en fuldtidsstilling og opstartstidspunktet kunne være 1. januar eller 1. februar. Du ansøger ved at udfylde vores ansøgningsformular samt uploade CV og ansøgning her: www.merito.dk/apply. Ansøgningsfristen er fredag d. 22. november. Vi indkalder løbende til samtaler. Hvis du gerne vil vide mere om os eller om stillingen, er du velkommen til at skrive til os på apply@merito.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MERITO P/S, Skanderborgvej, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141212