BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Erfaren servicecentermedarbejder til stor kontrakt
Forstår du at skabe en god kundeoplevelse i telefonen og på mail? Vil du sammen med dine kolleger være med til at løfte opgaven om at tage imod og besvare 55.000 forespørgsler om året?
Aarsleff Rail A/S er i vækst og søger endnu en kollega til at indgå i vores team i vores kundeservice relateret til Danmarks største hard facility management-kontrakt. Vi har et godt og langvarigt samarbejde med DSB, som løbende henvender sig med forskellige vedligeholdelsesopgaver og reparationer, der skal løses på togstationer, værksteder og kontorer. Derudover får vi henvendelser fra DSB’s private og erhvervsrelaterede lejere. Du får ansvaret for at tage imod opgaven, få spurgt ind til behovet, sikre at den bliver behandlet, og at der kommer respons på den.
En varieret hverdag som servicecentermedarbejder
Du møder ind på vores Kundecenter i Taastrup, hvor vi sidder i DSB’s hovedkontor, kun 5 minutters gang fra Høje Tåstrup Station.
Dine primære opgaver vil være at:
- tage imod telefoniske henvendelser fra kunderne og interne teknikere på en professionel måde
- registrere henvendelser i ServiceNow-system og sikre opfølgning på dem. Henvendelserne vil typisk dreje sig om praktiske, tekniske fagområder som El, VVS samt tag og fagområdet samt byggetekniske forespørgsler.
- Besvarelse af mail og en serviceportal med kommunikation både internt og kundehenvendt med en serviceorienteret indstilling.
Du bliver ansat som funktionær og stillingen er gennemsnitligt på 37 timer om ugen. Arbejdstiden er i tidsrummet mellem kl. 7:00 og 16:00
Er du vores nye kollega?
Vi forestiller os, at du trives med kundekontakten og har dyrket dit talent for at skabe en god kundeoplevelse i en lignende rolle i et callcenter, i en kundeserviceafdeling, i detailleddet eller lignende. Du har smil i stemmen og sikrer, at kundens henvendelse bliver behandlet og løst. I forlængelse heraf er du velformuleret såvel i tale som på skrift.
På grund af en stor volumen af henvendelser, skal du kunne håndtere mange aktiviteter på én gang og samtidig have evnen til at følge dem til dørs med en høj grad af kvalitetsbevidsthed. Selv om du løser dine egne opgaver, løfter vi den samlede kontrakt som et team, hvorfor du har forståelse for at træde til, når dine kolleger har brug for det.
Herudover forestiller vi os, at du:
- trives i et uformelt kontormiljø, hvor du er i berøring med mange forskellige faggrupper, som du forstår at tilpasse din kommunikation til
- udviser fleksibilitet både med hensyn til arbejdstider og er engageret, da det indimellem kræver en intens indsats
- evner at sætte dig ind i kontrakter med kunden og underleverandører for at få en grundlæggende forståelse for de indgåede vilkår, som du får brug for at kende til i din løsning af kundens henvendelse
- er erfaren it-bruger og har god systemforståelse, så du gennem oplæring nemt kan sætte dig ind i vores primære systemer
- Har erfaring med eller tidligere har arbejdet med abonnement ydelser gerne inden for det tekniske område.
Er det noget for dig?
Du er velkommen til at kontakte Claus Helskov på 6112 3538 der kan kontaktes i hverdage fra kl. 9.00-15.00 for at få yderligere oplysninger. Vi holder løbende samtaler og stillingen er ledig til den er besat.
Klik på Søg stillingen for at sende din ansøgning.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e0257aeb)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarsleff Rail, Hasselager Allé, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979344