Bogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Vi har travlt og søger derfor en bogholder, som har lyst til at varetage bogføring og lønadministration for et væld af spændende små og mellemstore kunder fra forskellige brancher. 

 

Hvad tilbyder vi? 

Vi tilbyder et job med høj grad af selvstændighed og frihed under ansvar. Du bliver en del af et team af dygtige kolleger, som løfter i flok, og som alle har fokus på det økonomiske og finansielle aspekt af virksomhedsdrift. Vi vægter vores medarbejderes trivsel højt og kan tilbyde et godt, socialt og uformelt arbejdsmiljø med søde kollegaer. 

 

Dine arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af: 

  • Bogføring og registrering på uge-, måneds- eller kvartalsbasis
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Afstemning af relevante regnskabsposter
  • Dokumentation og ajourføring af arbejdsgange
  • Lønadministration

 

Vi tilbyder fleksible arbejdstider, egen bærbar, mulighed for hjemmearbejde, internetpakke, fri telefon, frokostordning, pension og sundhedsordning. 

 

Vi er en ung virksomhed i vækst, der udfører alle typer opgaver forbundet med den faste drift af en virksomheds økonomiafdeling. Vi er på nuværende tidspunkt 14 medarbejdere og holder til i Viby med nem adgang til bus og parkering.

 

Hvem søger vi?

Vi søger en kollega, som har lyst til at gøre en forskel for vores kunder, og som ligesom os tror på, at et højt serviceniveau kommer af hyppig og god kommunikation og ægte interesse i kundens forretning. 

 

Vi forventer, at du har et solidt kendskab til faget, og det er et krav, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling. 

 

Du har blandt andet arbejdet med:

  • e-conomic
  • Excel
  • Afstemning af balanceposter

 

Vi ser også gerne, at du har flair for IT og en interesse i at arbejde med digitale værktøjer til automatisering af arbejdsprocesser.

 

I forhold til personlige egenskaber søger vi en kollega, der:

  • Har et digitalt mindset
  • Trives i dialog med kunder og er god til at kommunikere og opbygge relationer
  • Er analytisk og detaljeorienteret og trives med struktur
  • Kan lide at blive udfordret og tage ansvar og har mod på at sidde med forskellige kundetyper
  • Sætter sin faglighed i højsædet og er kvalitetsbevidst 
  • Kan arbejde med skarpe deadlines og flere kunder ad gangen
  • Ønsker at indgå i et ærligt og åbent team
  • Har et hjælpsomt mindset og er serviceminded – både overfor kunder og kolleger



Det praktiske: 

Vi tilbyder en fuldtidsstilling, men er også åbne for en deltidsstilling ved den rette kandidat. Opstart hurtigst muligt. Du ansøger ved at sende CV og ansøgning til apply@merito.dk senest søndag d. 17. marts. Vi indkalder løbende til samtaler. Hvis du gerne vil vide mere om os eller om stillingen, er du velkommen til at skrive til os på apply@merito.dk.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MERITO P/S, Skanderborgvej, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001386

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet