Forestil dig en hverdag, hvor du hjælper butikker og attraktioner over hele Danmark med at skabe fantastiske kundeoplevelser gennem Ameros POS-løsninger. Fra at fejlsøge en betalingsterminal hos en travl butik til at sikre, at billetterne på et museum fungerer perfekt – din indsats gør en reel forskel. Som IT-supporter hos Amero bliver du den første, kunderne ringer til, når de har brug for hjælp, og du er med til at sikre, at deres forretning kører gnidningsfrit.
Vores innovative POS-løsninger kombinerer hardware og software, der gør det muligt for butikker og attraktioner at sælge produkter og billetter effektivt og optimere deres arbejdsgange. Og med over 3000 kassesystemer fordelt på +1500 kunder, er vi en virksomhed i vækst – her kommer du ind i billedet.
Din rolle som IT-supporter hos AmeroSom IT-supporter bliver du en nøglespiller i vores supportteam. Dine vigtigste opgaver bliver at:
- Håndtere 15-20 supportsager dagligt: Fra simple spørgsmål som opsætning af en bonprinter til komplekse tekniske udfordringer i vores software, som du løser effektivt og med høj kommunikation til både kunder og kolleger.
- Skabe stærke kundeoplevelser: Gennem din venlige og professionelle tilgang får du kunderne til at føle sig trygge – og endda smilende – efter en samtale med dig.
- Bidrage til forbedringer: Du identificerer mønstre i supportsager og foreslår løsninger, der optimerer vores interne processer og gør livet lettere for vores kunder.
Vi hjælper dig med, at du lykkes gennem klare mål:
- Efter 2 måneder: Du har gennemført onboarding-programmet og kan selvstændigt løse de mest almindelige supportsager.
- Efter 5 måneder: Du løser størstedelen af henvendelserne med selvsikkerhed og begynder at bidrage med idéer til, hvordan vi kan forbedre vores kundeservice og løsninger.
- Efter 10 måneder: Du er en nøglespiller i teamet og har implementeret mindst ét forbedringsforslag, der har skabt målbar værdi for både kunder og kolleger.
Vi arbejder for at skabe POS-løsninger, der ikke kun inspirerer kunderne, men også gør Amero til en fantastisk arbejdsplads, vi alle kan være stolte af.
Vi har siden 2011 leveret POS-løsning som forhandler af FlexPOS kassesoftware, der startede i 2005. I 2023 fusionerede Amero og FlexPOS til én virksomhed. I efteråret 2023 flyttede vi sammen i nye, lækre lokaler på Gunnar Clausens Vej 32 i Viby J, hvor vi i dag er over 40 kolleger.
For os er fællesskab og trivsel vigtigt. Vi scorer 80 i eNPS i vores seneste GAIS trivselsmåling. Vi vægter fleksibilitet højt og i dagligdagen hygger vi os med skønne snakke ved kaffemaskinen, gåture udenfor - og så har vi en fantastisk personaleforening, der laver vinsmagning, office OL, Escape Room - og meget mere!
Vi forestiller os, at du…...har en undersøgende tilgang til IT og motiveres af at finde løsninger, der gør en forskel for andre. Du har tidligere vist i din karriere, at du kan levere stærke resultater inden for teknisk support, og at kunder eller kolleger ofte vender tilbage til dig, fordi de ved, at du skaber værdi og løser problemer effektivt – både via mail og over telefon.
Som person er du nysgerrig og ivrig efter at lære – både når det gælder ny teknologi og måder at forbedre vores løsninger på. Du trives med at arbejde i et team, hvor din indsats bliver værdsat, og hvor du kan se konkrete resultater af dit arbejde.
Klar til næste skridt?Send dit CV og en kort ansøgning – enten som tekst eller video – og fortæl os, hvorfor du brænder for at blive en del af Amero.
Har du spørgsmål, kan du kontakte Director, Support & Delivery, Michael Skytte, på +45 69 17 06 69 eller msm@amero.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Amero Aps, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8164d288-dcac-44af-9d79-614b1c5ff68b