Bliv ejendomsfunktionær og gør en forskel med din håndværkerbaggrund og kundeservicefærdigheder

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for kundeservice, god teknisk forståelse og en håndværkeruddannelse i bagagen? Vil du være med til at sikre, at vores lejere får en god og professionel oplevelse, når de kontakter os angående reparationer og vedligeholdelse? Så er du måske vores nye ejendomsfunktionær.
Vi søger en engageret og serviceminded ejendomsfunktionær til at varetage lejerhenvendelser og koordinere reparationer i vores ejendomme.
Om jobbet
Som ejendomsfunktionær er du en vigtig del af vores team, og du er den første lejerne får kontakt med, når der er brug for hjælp til reparationer i deres lejebolig. Du spiller en central rolle i at sikre, at problemer bliver håndteret hurtigt og effektivt – fra modtagelse af henvendelsen, over opfølgning og koordinering med håndværkere og frem til udfordringen er løst.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

Besvare opkald og e-mails fra lejere vedrørende reparationer og vedligeholdelse

Vurdere problemets omfang og videregive opgaver til relevante fagpersoner

Registrere henvendelser i vores ejendomssystem

Koordinere besøg fra teknikere og håndværkere samt sikre adgang til lejemål

Sikre en professionel og imødekommende serviceoplevelse for alle lejere og vores samarbejdspartnere.
Om dig
Vi forestiller os, at du

har forståelse for håndværksmæssige problemstillinger, da du er uddannet håndværker inden for tømrer-, VVS-faget eller lignende. Det er en fordel men ikke et krav, at du har erfaring med opførelse af huse

er tryg ved at arbejde med IT-systemer og kan holde overblik i en travl hverdag

har stærke kommunikationsevner og kan tale med mennesker på en venlig og professionel måde

er serviceminded, struktureret og løsningsorienteret

det er en fordel, men ikke et krav, at du har et vidst kendskab til lejeloven.
Du tilbydes:
En selvstændig stilling, som du selv er med til at forme. Vi er en dynamisk virksomhed i fremgang, og vi trives alle med ansvar, selvstændighed, godt teamwork og et højt serviceniveau overfor vores lejere, samarbejdspartnere og andre interessenter. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Vi tilbyder lækker frokost- og, sundhedsordning, fri telefon, underholdende medarbejderarrangementer og ikke mindst fantastiske kollegaer og godt sammenhold.
Arbejdspladsens beliggenhed:
Sønderhøj 8, 3. sal, 8260 Viby – Vi er alle på samme etage i nogle fantastiske lokaler, og fra ejendommen er der en skøn udsigt over det meste af Aarhus.
Du kan se mere om os på hjemmesiden her: www.crescendobolig.dk og www.crescendo.dk
Vil du vide mere?
Såfremt du har spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Lykke Gamby på tlf. 2851 2853.
Hvordan kommer du videre?
Send venligst dit CV og evt. en ansøgning (det er helt ok blot at sende CV) til: lg@crescendo.dk
Ansøgningsfrist: Vi indkalder løbende kandidater til interview, derfor bedes du venligst fremsende dit CV snarest. Alle henvendelser behandles selvfølgelig med fuld diskretion

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Crescendo A/S, Sønderhøj, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/21fdf81f-79e1-4408-a875-f73bfac69ac9

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet