Har du flair for kundeservice og god teknisk samt håndværksfaglig forståelse? Vil du være med til at sikre, at vores lejere får en god og professionel oplevelse, når de kontakter os angående reparationer og vedligeholdelse? Så er du måske vores nye ejendomsfunktionær.
Vi søger en engageret og serviceminded ejendomsfunktionær til at varetage lejerhenvendelser og koordinere reparationer i vores ejendomme.
Om jobbet
Som ejendomsfunktionær er du en vigtig del af vores team, og du er den første lejerne får kontakt med, når der er brug for hjælp til reparationer i deres lejebolig. Du spiller en central rolle i at sikre, at problemer bliver håndteret hurtigt og effektivt – fra modtagelse af henvendelsen, over opfølgning og koordinering med håndværkere og frem til udfordringen er løst.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Besvare opkald og e-mails fra lejere vedrørende reparationer og vedligeholdelse
- Vurdere problemets omfang og videregive opgaver til relevante fagpersoner
- Registrere henvendelser i vores ejendomssystem
- Koordinere besøg fra teknikere og håndværkere samt sikre adgang til lejemål
- Sikre en professionel og imødekommende serviceoplevelse for alle lejere og vores samarbejdspartnere.
Om dig
Vi forestiller os, at du:
- har en grundlæggende forståelse for håndværksmæssige problemstillinger, måske har du en håndværkeruddannelse med i bagagen
- er tryg ved at arbejde med IT-systemer og kan holde overblik i en travl hverdag
- har stærke kommunikationsevner og kan tale med mennesker på en venlig og professionel måde
- er serviceminded, struktureret og løsningsorienteret
- det er en fordel, men ikke et krav, at du har et vidst kendskab til lejeloven.
Du tilbydes:
En selvstændig stilling, som du selv er med til at forme. Vi er en dynamisk virksomhed i fremgang, og vi trives alle med ansvar, selvstændighed, godt teamwork og et højt serviceniveau overfor vores lejere, samarbejdspartnere og andre interessenter. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Vi tilbyder lækker frokost- og , sundhedsordning, fri telefon, underholdende medarbejderarrangementer og ikke mindst fantastiske kollegaer og godt sammenhold.
Arbejdspladsens beliggenhed:
Sønderhøj 8, 3. sal, 8260 Viby – Vi er alle på samme etage i nogle fantastiske lokaler, og fra ejendommen er der en skøn udsigt over det meste af Aarhus.
Du kan se mere om os på hjemmesiden her: www.crescendobolig.dk og Crescendo.dk
Vil du vide mere?
Såfremt du har spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Lykke Gamby på tlf. 2851 2853.
Hvordan kommer du videre?
Send venligst dit CV og evt. en ansøgning (det er helt ok blot at sende CV) til: lg@crescendo.dk
Ansøgningsfrist: Vi indkalder løbende kandidater til interview, derfor bedes du venligst fremsende dit CV snarest. Alle henvendelser behandles selvfølgelig med fuld diskretion.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Crescendo A/S, Sønderhøj, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155070