BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet:
Sosu-assistent eller sosu hjælper i aftenvagt søges til et plejehjem med høj trivsel og faglighed.
Stillingen er i rullet 5-2 (dvs. 5 arbejdsdage – 5 fridage, 2 arbejdsdage – 2 fridage)
Der arbejdes hver 2. weekend.
Som aftenvagt tilknyttes du som udgangspunkt èn etage. Dette sikrer at man kender sine beboere og kolleger rigtig godt.
Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område, og der kan forekomme få vagter i et andet vagtlag efter ønske.
Stillingen kan kun søges af uddannet personale.
Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i aftenvagt.
Din profil:
Vi forventer af en ny kollega
- At du har lyst og kendskab til ældreplejen og meget gerne forløbsmodellen og Cura
- At du sætter faglighed højt
- At du er iderig og kan se muligheder
- At du virkelig brænder for dit fag, ser muligheder og er ambitiøs på beboerens vegne
- At du er udadvendt, da du i dagligdagen vil få stor kontakt med beboere, pårørende og kolleger
- At du er positiv og stabil
- At du kan handle selvstændigt
- At du har gode samarbejdsevner
- At du bidrager ind i et godt arbejdsmiljø.
Derfor skal du vælge os:
Vi synes selv vi er et rigtig dejligt plejehjem. Både for vores beboere, pårørende og for medarbejdere.
20 beboere på hver etage. I alt har vi 3 etager. Vi er meget stolte af vores plejehjem, og går glade på arbejde. Huset har igennem de seneste 3 år gennemgået en rivende forvandling og fremstår indbydende og hjemligt, med glade beboere, medarbejdere og pårørende. Vi er et team bestående af sosu-personale, sygeplejersker, fysio- og ergoterapeuter, ernæringsassistenter, husassistenter, aktivitetsmedarbejder og vejleder inkl en masse dygtige elever.
Vi lægger stor vægt på grundig introduktion med en fast mentor.
Derudover vil du møde et hus:
- Hvor beboernes livskvalitet er i centrum.
- Hvor vi altid arbejder efter borgers mål.
- Hvor vi har et rigtig godt samarbejde med beboere og pårørende.
- Hvor tværfagligt samarbejde udgør helheden omkring borgerforløbet.
- Hvor vi kan tilbyde kompetenceudvikling både ved sidemandsoplæring og ved deltagelse i kurser mm.
- Hvor innovation og velfærdteknologi trives.
- Hvor der er et lærende miljø med studieunit.
- Hvor vi har tæt og godt samarbejde med plejehjemslægen
- Hvor godt kollegaskab skaber en god dag.
- Hvor vi insisterer på et godt arbejdsmiljø og en god stemning
Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1/12-23 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Lønniveauet er som udgangspunkt grundløn, trin [skriv grundlønstrin], p.t. svarende til [skriv årlig grundløn i kr.] kr. årligt, ekskl. pension.
Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal:
30 eller efter aftale
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til viceforstander Charlotte Maria Tønning på tlf: 41855645 eller viceforstander Monique Sloth på tlf: 20121283
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 20-10-2023.
Vi forventer at afvikle jobsamtaler løbende
I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune:
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
Via linket nedenfor finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
Hvis du vil vide mere om Sundhed og Omsorg, kan du med fordel gennemgå online mini-kurset Velkommen Ombord på Aarhus Kommunes Kursusportal. Kurset er lavet til nye medarbejdere og præsenterer dig for vores organisation, strategi og centrale temaer. Kurset tager cirka en halv time. For at kunne tilmelde dig og gennemgå kurset skal du oprette dig som bruger af Kursusportalen med dit cpr-nummer. Du finder Kursusportalen https://aak.plan2learn.dk/
Hvis du har problemer med at oprette dig, kan du hente hjælp i vejledningen ”Opret dig som bruger på Kursusportalen” http://www.sundhedogomsorg.dk/~/media/Subsites/Sundhed-og-Omsorg/Dokumenter/Vaerktoejer/Kursusportalen/Opret-dig-som-ny-bruger-paa-Kursusportalen---Borgeradgang.pdf
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (1-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Kongsgårdsvej 4, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916910