BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da en af vores dygtige faglige sagsbehandler har valgt at rejse ud og opleve verden søger vi ny kollega. Så brænder du for den gode kommunikation med borgerne, samarbejdspartnere og kollegaer i forskellige faggrupper – på skrift, over telefon og i nogle tilfælde ved personlig betjening? Og kan du bringe din faglighed i spil, når der er brug for det? Så er det dig vi søger – du vil nemlig sammen med dine kollegaer være med til at behandle 10.000 sager om året.
Om jobbet:
Administrativ Service søger pr. 1. maj 2024 en administrativ sagsbehandler til personlige hjælpemidler. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer.
Som udgangspunkt er hovedopgaverne varetagelse af myndighedsopgaver indenfor:
Serviceloven: §§112, 113, 113b og 119
Sundhedsloven: §§122 og 170
Trafikloven: §11
Opgaverne med at modtage ansøgninger/henvendelser fra borgere, leverandører, andre instanser mv. samt kvittere for disse ansøgninger inden for afdelingens ansvarsområde. Du vil også medvirke til at understøtte afdelingens strategi og borgers evne og muligheder for at leve så normalt, uafhængigt og selvstændigt som muligt.
Du indgår i et team med ni øvrige sagsbehandlere på hjælpemiddelområdet. Vi arbejder sags- og helhedsorienteret, træffer afgørelser, behandler klager og begrunder beslutninger ud fra gældende lovgivning, kommunens værdigrundlag og serviceniveau.
Afdelingen består også af to sygeplejersker, som varetager sagsbehandling af kompressionshjælpemidler samt betjener en kompressionsklinik.
Derudover består afdelingen af et administrativt team, som varetager opgaver indenfor indkøb for forvaltningen, løn- og personaleadministration og bogholderi.
Din profil:
Du er administrativ uddannet. Det vil være en fordel med en vis erfaring indenfor myndighedsområdet. Du er god i samarbejdet med andre, men du evner også at arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst. Du arbejder systematisk og omhyggeligt og er god til at skabe struktur. Du har en personlig robusthed og har gode kommunikative evner.
Vi forventer, at du:
- evner at rumme kompleksitet og forandringer i hverdagens opgaver
- evner at give og få kollegial sparring
- er effektiv og serviceminded
- kan holde hovedet koldt i uventede situationer
- har et indgående kendskab til anvendelse af Office pakken
- har bestået kommunom eller gennemfører denne uddannelse umiddelbart efter ansættelse
- gennemfører kursus om hjælpemidler og forbrugsgoder
Derfor skal du vælge os:
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en afdeling med højt til loftet, og med mulighed for stor indflydelse på egne arbejdsopgaver.
Vi er en arbejdsplads, der vægter trivsel, faglig udvikling og det gode arbejdsmiljø højt. Vi er lyttende og hjælpsomme med et godt læringsmiljø.
Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, og mulighed for hjemmearbejde.
Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1. maj 2024. Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til HK's overenskomst for kontorpersonale. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: 37 timer.
Kontorarbejdspladsen: Grøndalsvej 2, 8260 Viby J.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Lise Lotte Olsen på telefon +4541855532.
Ansøgning:
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Til ansættelsessamtalen vil du få udleveret en opgave, som du har 15 minutter til at løse inden selve samtalen. Opgaven vil indgå i ansættelsessamtalen.
Ansøgningsfristen er den 13-03-2024.
Vi forventer at afvikle jobsamtaler den
I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune:
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Grøndalsvej 2, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998512