Administrativ medarbejder til ledelsesunderstøttelse i Sundhed, Børn og Unge

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder til ledelsesunderstøttelse i Sundhed, Børn og Unge

 

Om jobbet

Vi søger en engageret, selvstændig og serviceminded administrativ medarbejder på 30 – 37 timer med godt overblik, flair for IT og gode skriftlige formidlingsevner til Fællesfunktionen i Sundhed, Børn og Unge. 

Dine opgaver består primært af

  • Ledelsesunderstøttelse – bl.a. kalenderstyring, mødebookninger og koordinering for chefen for Sundhed
  • Udarbejdelse af dagsordener og referater til ledermøder og MED-udvalg 
  • Administrativ understøttelse i forbindelse med afvikling af temadage mv.
  • Administrativ understøttelse i forbindelse med børnesager i skoler og dagtilbud
  • Superbruger i elektronisk journal (GetOrganized)
  • Fordele post fra afdelingspostkasse samt besvare telefoniske henvendelser på Sundheds hovednummer
  • Bidrage til enkelte økonomiopgaver som f.eks. bilagskontrol og lønkontrol
  • Bidrage til enkelte kommunikationsopgaver med opdateringer på hjemmeside og intranet 

 

Din profil

Faglig og erfaringsmæssig

  • Du har en relevant uddannelse/kontoruddannelse og gerne med nogle års administrativ erhvervserfaring fra offentlig forvaltning
  • Du har erfaring med administrativ ledelsesunderstøttelse – herunder udarbejdelse af dagsordener og referater
  • Du har stærke skriftlige formidlingsevner og kan formulere dig kort og præcist
  • Du er rutineret IT-bruger med indgående kendskab til Office-pakken og generelt fortrolig med brug IT-systemer (f.eks. til styring af møder, rekruttering og journalisering)
  • Du er god til sikker og struktureret dokumenthåndtering
  • Du har eventuelt erfaring med økonomi- og personaleadministration 

 

Personligt

  • Du er serviceminded, positiv og dygtig til at samarbejde
  • Du har et godt overblik samtidig med, at du har blik for detaljen
  • Du trives med at arbejde selvstændigt
  • Du er struktureret og løser dine opgaver med stor ansvarlighed
  • Du er fleksibel og motiveres både af rutineopgaver og nye udfordringer

 

Derfor skal du vælge os

Du bliver en del af en velfungerende afdeling i et tværfagligt miljø, hvor kulturen er præget af stort engagement, høj faglighed og dedikation i forhold til at gøre en sundheds- og trivselsmæssig forskel for byens børn og unge. 

Du bliver en del af et administrativt fagligt fællesskab, hvor hjælpsomhed og faglig sparring prioriteres højt – både i Fællesfunktionen og på tværs af afdelingerne i Sundhed.

Kan du se dig selv, som en del af det, skal du vælge os.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes tiltrådt 1. juni 2024 eller tidligere. Stillingen opslås til 30-37 timer/uge, og du bedes anføre i ansøgningen, hvad du ønsker.  Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende HK-overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.

Dit arbejdssted vil være Grøndalsvej 2, 8260 Viby J.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er den 5. april 2024
Ansættelsessamtaler afholdes: 12. april 2024. 

I Børn og Unge har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer samt straffe- og børneattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.

Om Sundhed

Sundhed er en del af Pædagogik, Organisation og Sundhed i Magistratsafdelingen for Børn og Unge. Afdelingen beskæftiger sig med at fremme fysisk og mental sundhed samt trivsel hos byens børn og unge. Det sker dels gennem forebyggende indsatser, dels ved at yde hjælp til særligt udsatte børn og unge. Sundhed repræsenterer en stor bredde af fagligheder: Sundhedsplejersker, kommunale Børn og Unge-læger, fysio- og ergoterapeuter, musikterapeuter, pædagogiske konsulenter, akademiske konsulenter og administrative medarbejdere. 

Sundhed består af Sundhedsplejen opdelt i fem områder, Børneterapien samt Fællesfunktionen. I Fællesfunktionen vil din opgave som administrativ medarbejder både være et understøtte opgaver i Fællesfunktionen og hele Sundhed – herunder understøtte chefen for Sundhed.

Du kan desuden læse mere om Sundhed på kommunens hjemmeside: Pædagogik, organisation og sundhed.

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 
 Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte sektionsleder Lasse Hønge Flarup (lahofl@aarhus.dk; telefon: 2366 5666) eller specialist Dorthe Weidi Bohn (dwb@aarhus.dk; telefon: 2920 3935).

 


  
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.   

Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Grøndalsvej 2, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012474

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet