Administrativ medarbejder til faktureringsteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en succesfuld virksomhed og koncern, hvor teamånd er vigtigt, og hvor vi alle løfter i flok? Kan du hjælpe os med at løse en bred vifte af opgaver i vores faktureringsteam, hvor der samarbejdes internt med Projektledere, Property managers’ og vores Servicecenter og eksternt med vores kunde DSB samt en lang række forskellige underleverandører?

Hvis ja så er du måske vores nye kollega.


Vi arbejder på et projekt bestående af flere af Aarsleff koncernens selskaber, herunder Wicotec Kirkebjerg og Aarsleff Rail, hvor vi har vundet en mangeårig og landsdækkende aftale omhandlende teknisk (hard) FM, facility management, til alle DSBs lokationer. Vi har derfor behov for en ekstra administrativ medarbejder i vores faktureringsteam, som kan hjælpe os med at løse en bred vifte af administrative opgaver, som vi leverer for at kunne afslutte vores projekter for DSB. 


SELVKØRENDE, STORT DRIVE OG SOLID FORSTÅELSE FOR LEVERANCERNE I EN SERVICECVIRKSOMHED, HVOR VI SIKRER EN GOD OG PROFFESIONEL SERVICE TIL VORES KUNDE OG INTERNT TIL VORES KOLLEGAER 

Opgaverne fordeler sig over følgende områder:
•    Samarbejde med DSB
•    Gennemgang af projekter
•    Opfølgning på leverandørkontrakter
•    Fakturering af afsluttede opgaver
•    Omkostnings kontrol
•    Samarbejde med interne interessenter
•    Div. ad hoc-opgaver

Vi forventer, at du arbejder selvstændigt med de daglige opgaver, men også har lyst til at indgå i det fælles arbejde med at optimere vores arbejdsdag og arbejdsprocesser. Du har gode kompetencer i forhold til IT, fakturering, leverandør fakturaer og administration.
Ideelt set har du siddet i en lignende stilling tidligere, men hvis du er stærk på administration, struktur og detaljer er vi også åbne overfor, at du ikke kan sætte flueben ved alle ovenstående krav.

Ud over du er faglig og administrativ stærk og kan lide at afslutte projekter er nogle nøgleord om dig bl.a.:

•    Du er god til at holde fokus på opgaverne og holde hovedet koldt
•    Du er kvalitetsbevidst og proaktiv
•    Du er nysgerrig og opsøgende
•    Du har sans for detaljen og helheden
•    Du er med til at skabe en god og sjov hverdag

Dine drivkræfter er dit gode humør, en solid portion humor og en opmærksom og kvalitetsbevidst tilgang til alle samarbejdspartnere og kunder. Du er fleksibel, men også robust, så du ikke bliver rundtosset, når dagligdagen til tider kan blive lidt hektisk.
 

ARBEJDSGLÆDE OG GODE OPLEVELSER
Vi tror dybt på, at vores kollegaer er vores vigtigste aktiv i samarbejdet med kunderne. Sammen skaber vi gode oplevelser og gode løsninger for kunderne, og dermed også for hinanden. Vi ved godt, at arbejdsglæde ikke kommer af sig selv, men vi tror på, at vi alle har et ansvar for og et bidrag til den.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Philippe Kock på +45 2125 6065

Deadline for ansøgning den 15. januar 2024, men vi afholder løbende samtaler og slår til, når vi finder den rigtige, så du behøver ikke vente med at søge. 
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4c3b7da1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarsleff Rail, Hasselager Allé, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963588

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet