Stillingen vil blive på 15-20 timer pr. uge fordelt mandag til fredag i tidsrummet 09:00 – 15:00.
Komplet Multiservice er et rengøringsfirma, der løser opgaver indenfor: ejendomsadministration, ejendomsservice og erhvervsrengøring for større og mindre bolig- og ejerforeninger samt vinduespolering.
Dine opgaver bliver af administrative og praktiske gøremål, som at håndtere henvendelser (telefon, mail, personligt) fra vores kunder og medarbejdere, håndværkerbestillinger på vegne af vores kunder, samt bogholderi og løn.
Dine arbejdsopgaver bliver at håndtere:
- Kundehenvendelser
- Håndværkerbestilling
- Timeregistrering
- Fakturering
- Bogføring
- Løn
- Ad-Hoc (opsætning af tilbud)
Obs! God oplæring gives af den person man skal afløse i jobbet og tiltrædelse er derfor hurtigst muligt.
Vi forventer at du har en baggrund indenfor kontor/administration.
Der vil i øvrigt være mulighed for hjemmearbejde, hvis dette ønskes?
Løn: Efter aftale/kvalifikationer
Obs! Er du interesseret i denne jobmulighed, så send venligst din ansøgning hurtigt, da jobbet nedtages så snart vi har fundet den rigtige
kandidat.
Henvendelse:
Interesseret, så send din ansøgning og CV med Att.: Johnny Nielsen pr. mail: info@kompletmultiservice.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Komplet Multiservice ApS, Fabrikvej, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/d7819fa2-cab6-44ee-8615-830f72dbd98a