Aarhus Kommune: Administrativ Service søger en sagsbehandler til behandling af ansøgninger om personlige hjælpemidler ved Sundhed og Omsorg, Aarhus Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for den gode kommunikation med borgerne, samarbejdspartnere og kollegaer i forskellige faggrupper – på skrift, over telefon og i nogle tilfælde ved personlig betjening? Og kan du bringe din faglighed i spil, når der er brug for det? Så er det dig vi søger – du vil nemlig sammen med dine kollegaer være med til at behandle 10.000 sager om året. 

Om jobbet:
Administrativ Service søger pr. 1. november 2023 en administrativ sagsbehandler til personlige hjælpemidler. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 30 timer.

Som udgangspunkt er hovedopgaverne varetagelse af myndighedsopgaver indenfor:

Serviceloven: §§112, 113, 113b og 119

Sundhedsloven: §§122 og 170

Trafikloven: §11

Du indgår i et team med ni øvrige sagsbehandlere på hjælpemiddelområdet. Vi arbejder sags- og helhedsorienteret, træffer afgørelser, behandler klager og begrunder beslutninger ud fra gældende lovgivning, kommunens værdigrundlag og serviceniveau samt under hensyn til afgørende betydning af sektoransvar.

Afdelingen består også af to sygeplejersker, som varetager sagsbehandling af kompressionshjælpemidler samt betjener en kompressionsklinik.

Derudover består afdelingen af et administrativt team, som varetager opgaver indenfor indkøb for forvaltningen, løn- og personaleadministration og bogholderi. 

Din profil:
Du er administrativ uddannet. Det vil være en fordel, med en vis erfaring indenfor myndighedsområdet. Du er god i samarbejdet med andre, men du evner også at arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst. Du arbejder systematisk og omhyggeligt og er god til at skabe struktur. Du har en personlig robusthed og har gode kommunikative evner. 

Vi forventer, at du:

- evner at rumme kompleksitet og forandringer i hverdagens opgaver 

- evner at give og få kollegial sparring 

- er effektiv og serviceminded

- kan holde hovedet koldt i uventede situationer 

- har et indgående kendskab til anvendelse af Office pakken

 - har bestået kommunom eller gennemfører denne uddannelse umiddelbart efter ansættelse

- gennemfører kursus om hjælpemidler og forbrugsgoder

Derfor skal du vælge os:
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en afdeling med højt til loftet, og med mulighed for stor indflydelse på egne arbejdsopgaver.

Vi er en arbejdsplads, der vægter trivsel, faglig udvikling og det gode arbejdsmiljø højt. Vi er lyttende og hjælpsomme med et godt læringsmiljø. 

Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, og mulighed for hjemmearbejde.

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1. november 2023. Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til HK's overenskomst for kontorpersonale. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. 

Ugentligt timetal: 30 timer. 

Kontorarbejdspladsen: Grøndalsvej 2, 8260 Viby J.

Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder, Lise Lotte Olsen på telefon 4185 5532 eller på mail: llo@aarhus.dk 

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfristen er den 20. september 2023

Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 26. september 2023

Til ansættelsessamtalen vil du få udleveret en opgave, som du har 15 minutter til at løse inden selve samtalen. Opgaven vil indgå i ansættelsessamtalen. 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.


  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
Via linket nedenfor finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Grøndalsvej 2, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/administrativ-service-soger-en-sagsbehandler-til-behandling-af-ansogninger-om-per/l81nug/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899080

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet