BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du sans for detaljen, og kan du håndtere en travl hverdag med mange bolde i luften? Arbejder du struktureret, og trives du med administrative opgaver? Så er det måske dig, vi søger.
For rejsebureauet TourCompass i Viby søger Randstad 2 vikarer til deres bookingteam.
om tourcompass
TourCompass er et veldrevet rejsebureau, der sælger oplevelsesrejser online i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, England og Holland til destinationer i Afrika, Asien, Latinamerika og snart også Australien. TourCompass beskæftiger ca. 40 medarbejdere med forskellige baggrunde og nationaliteter på hovedkontoret i Viby, alle med en målsætning om at give kunderne deres livs oplevelsesrejse.
Selskabet blev stiftet i 2006 og har i årene op til COVID-19 opnået en betydelig årlig vækst i forretningen. Efter COVID-19 er TourCompass igen på en vækstrejse og forventer at udvide forretningen betragteligt over de kommende år. Verden er ved at åbne op igen, og det mærker de og deres kunder, hvorfor TourCompass nu søger to bookere til deres bookingafdeling.
kvalifikationer
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for os, men vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en administrativ rolle, hvor du har berørt opgaver af koordinerende og administrativ karakter. Du har måske erfaring som ordrebehandler, koordinator, booker, salgsbackup eller lignende. Du har desuden godt kendskab til systemer og er hurtig til at sætte dig ind i nye ting.
Som person er du serviceminded, struktureret og detaljeorienteret. Derudover er du god til at holde overblik og finde systemer, der gør, at man kan holde en god struktur og følge ting til dørs. Du har stort fokus på kvalitet og tager ansvar for dine opgaver, og du er altid klar på at hjælpe dine kollegaer.
om stillingen
I stillingen som bookingspecialist vil du referere til bookingchefen og indgå i bookingteamet på 8 kollegaer. Teamet betjener hhv. Danmark, Sverige, Norge, Finland, Storbritannien, Holland og Tyskland – og deres fornemmeste opgave er at sikre booking af den hurtigste og bedste rejse.
Arbejdsopgaverne omfatter at booke flybilletter, hoteller og landearrangementer hos leverandører samt opfølgning på dette, herunder intern kommunikation med flyselskaber og leverandører. Derudover sendes der rejsedokumenter til vores kunder, f.eks. fakturaer, bekræftelser og servicebreve.
Hverdagen er altså præget af administrative arbejdsopgaver, som kræver overblik og fokus på detaljen. Du vil desuden i dagligdagen arbejde tæt sammen med dine kollegaer i henholdsvis salg og kundesupport. I rollen vil der som udgangspunkt ikke være nogen kundekontakt, da den daglige kommunikation med kunder på e-mail og telefon varetages af salgsteamet.
der tilbydes
Der er tale om et vikariat med en varighed til og med slut januar 2024, dog med god mulighed for forlængelse. Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstider fra 08.00-16.00 i hverdagene.
Du bliver en del af en konsolideret virksomhed med solid indtjening og et godt og professionelt arbejdsmiljø med en uformel tone, hvor man har respekt for hinandens forskelligheder og kompetencer. Du bliver desuden en del af et team af motiverede og entusiastiske kolleger, som står klar til at give dig en grundig oplæring.
ansøg
Lyder ovenstående som noget for dig, så klik på "Ansøg", og vedhæft dit CV og din ansøgning. Vi søger medarbejdere, som kan starte hurtigst muligt, så vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på tlf. 29 29 31 24
Denne proces varetages af Randstad, og alle henvendelser bedes rettet hertil.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954316