BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
For vores kunde Mars Stilladser beliggende i Viby J søger Randstad en afdelingsleder til en fast stilling.
Mars stilladser
Hos MARS Stilladser A/S bestræber de sig altid på at være de bedste til at kombinere høj service og indfrielse af kundernes behov. Deres ekspertise gør dem samtidigt til en af de mest konkurrencedygtige stilladsudbydere på markedet.
De har høj ansvarlighed og kvalitet som målsætning for deres daglige drift. Det betyder, at deres kunder kan stole på deres ydelser, vejledning og medarbejdere. Dette er et resultat af en bevidsthed om, at de arbejder med andre menneskers sikkerhed og dermed bærer et stort ansvar.
Virksomheden blev etableret for 98 år siden og bliver til dagligt drevet af brødrene Klaus og Jan. Udover Mars Stilladser består firmaet også af Mars Eventsupply.
om jobbet
Som Mars Stilladsers nye afdelingsleder får du en helt central nøgleposition i virksomheden. Du får det ledelsesmæssige ansvar for de 10 montører og bliver også ansvarlig for fremadrettede ansættelser til teamet.
Udover dette bliver dit primære ansvarsområde den daglige dialog og besøg hos både eksisterende og nye kunder.
I overskrifter kan følgende fremhæves:
-Besigtigelse af projekter og opgaver
-Udarbejdelse af tilbud
-Opfølgning på nye og eksisterende opgaver
-Fordeling af arbejdsopgaver i teamet
-Kundepleje
Derudover vil der være løbende ad hoc-opgaver både ude på pladserne og i administrationen. I rollen som afdelingsleder får du i høj grad muligheden for selv at definere din rolle og de opgaver, der i sidste ende lander på dit bord, hvilket betyder, at der er store udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. I sidste ende er det dig selv, der sætter begrænsningen.
I jobbet vil der også forekomme kollektive vagter, hvor du på lige fod med dine kolleger har telefonvagt, så kunder og myndigheder kan rette henvendelse.
din profil
Vi forestiller os, at du kommer med en håndværksmæssig baggrund, men det er ikke afgørende fra hvilket fag. Du har muligvis drevet en selvstændig virksomhed, men er træt af at sidde med det fulde ansvar og har derfor lyst til at være del af et firma, hvor man kan sparre med sine kolleger.
Det er også muligt, at du har gået som sjakbajs eller formand og har været vant til at styre arbejdsgangen på pladsen, men har lysten til at udfordre dig selv med mere kundekontakt og administrative opgaver.
Uanset hvad der er din baggrund og motivation for at søge stillingen, er følgende en forudsætning for at få succes i jobbet:
-Du har en udadvendt personlighed med et udpræget sælgergen
-Du er i stand til at kommunikere med alle typer mennesker
-Du ser muligheder fremfor begrænsninger
-Som person er du robust, arbejdsom og tillidsskabende
-Du trives med opsøgende salg og kundebesøg
Et kendskab til stilladsbranchen vil være en fordel, men for os er det vigtigste din personlighed og din villighed til at drive firmaet fremad.
Arbejdet udføres med udgangspunkt fra adressen i Viby, og vi forventer, at du selv har bopæl i Aarhus eller omegn.
vi tilbyder
Du bliver en del af et firma med højt til loftet og en uformel og uhøjtidelig omgangstone. Du vil få rig mulighed for selv at præge din dagligdag og vil opleve et arbejde med frihed under ansvar.
Du vil få en attraktiv lønpakke med sundhedssikring, firmabil, telefon og andet udstyr, du måtte få brug for i dit arbejde.
ansøg
Hvis ovenstående har fanget din interesse, så tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning. Vi leder efter en medarbejder, der kan starte hurtigst muligt, men venter gerne på den rette.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Marie Staghøj på tlf. 61959231.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964531